syrrorna-s

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Lejla - 22 mars 2013 15:29

Heyyy äntligen Friday tjohooo! Vi fick sluta kl 13.50 idag. I dag is kolan märkte jag att jag blivit förkyld över natten INTE KUL!. Nu myseer jag med syrran och ser på OTH. One Tree Hill Alltså Men ni får ha det så bra så hörs vi. Hejdåå ha det bra allihop ///////Johanna <33

Av Johanna Lejla - 22 mars 2013 14:52

Heej, nu är jag hemma från skolan de var väl rätt kuul haha eller inte! Idag, hatr vi inga läxor sköt med fredag oxå! Jag, åt mellis nyss snart ska jag byta om och dra mig till träningen..Sen, klockan 20.00 blir de Gladiatorerna och ikväll är de final JIPPI.. Ni, får ha de så gött så hörs vi puss! Kik LejlaTuzlo   

Av Johanna Lejla - 20 mars 2013 16:41

Heej bloggen! Nu har jag gjort läxorna och ska snart på träning. jag har nt heller bloggat på ett tag men de är ju skola och träning mm. Så man hinner inte eller har snnat att göra helt enkelt. Tittade ut genom fönstret nyss.. Shit vad det snöar snön höll ju på att försvinns men nu är den tillbaka igen... Sååå...... TRÅKIGT! jag är trött på snön nu. Men aja vi ses snart kika mig gärna Min kik:the_giirl puss och kram //Johanna. YOLO!

Av Johanna Lejla - 20 mars 2013 15:16

Halloj, nu är jag hemma från skolan, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har helt enkelt inte hunnit har mycket i skolan oså.. Idag, ska jag inte göra något speciellt utan bara ta de lungt och vila om ni vill så kan ni gärna kika mig heter LejlaTuzlo.. Hör, kanske lite senare puss och kram..//Lejla   

Av Johanna Lejla - 18 mars 2013 20:22

Heej bloggen! Nu är jag hemma från träningen. Kom hem ca 19.15 sen duschade jag och nu ser jag på Familjen Annorlunda. Dett var bara det jag ville säga. Puss och kram ses ///Johanna Kik: the_giirl kika mig gärna!

Av Johanna Lejla - 17 mars 2013 09:57

 Godmorgon, har ni sovit bra det har jag iallafall..  Jag, vaknade typ klockan 6:00 som ni nog vet sover jag över hos min mormor.. Idag, är den en vanlig söndag hatar söndagar imon blir de ju skola igen.. De, ända roliga idag som kommer att hända är att jag ska skypa med Maja igen!   De, blir nog ett inlägg lite senare puss och kram //Lejla kik-LejlaTuzlo   

Av Johanna Lejla - 16 mars 2013 20:54

Hej, jag är hemma hos mormor nu för jag ska sova över hon henne..Vet, inte direkt vad jag ska säga haha men godnatt ska ej sova nu men ändå ni får ha den gött så hörs vi imon puss och kram! //Lejla Instagram-LEJLATUZLO kik-LejlaTuzlo     

Av Johanna Lejla - 16 mars 2013 16:08

 Heej! ca 15.00 kom jag hem från simhallen. Haha vet vad ni tänker..... -Igen? Hon var ju där igår. Haha aa det är sant men min kompis frågade så jag hängde med. Efter åt vi pommes på Sibylla. Det liger precis vid Simhallen ..... Nu skriver jag detta inlägget och e lite på datan. Ikväll kl 20.00 ska  jag se på Fångarna på Fortet.


Förresten Maja jag vill bara tacka dig för att du fixade lite saker på bloggen. Det var snällt av dig     Kik: the_giirl   Instagram: rjohannar  Skype: johanna.926   /// Johanna Ha det bra så hörs vi snart Hejdåå! 



Presentation


Heej Kolla in våran blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards